deomises@gmail.com [skype i correu]
deomises@hotmail.com [correu]
Lluís Servé Galan [facebook]
@
deomises [twitter]

22/12/14

L'horror de Nadal (o Regalèssia)(Disparador #11 d'Orciny Books)

En despertar, la boca pastosa, amb un regust de regalèssia, em fa mal. No fou bona idea fer un ninot després de la nevada i la tempesta familiar del dia anterior, enmig del dinar de Nadal. Però era una forma de reconciliar-se entre germans. A més, tothom sap que aquestes dates propicien els conflictes de família. El que no esperava, però, era que, tot aprofitant que amuntegava neu per al cos, el meu germà, rancuniós, m'estampés la pala als morros. I menys que l'eina li servís per cavar la meva pròpia tomba, al meu jardí, sota les fabàcies, encara viu.


1 comentari:

deomises ha dit...

El horror (o Regaliz)


Al despertar, la boca pastosa, con un ligero sabor de regaliz, me duele. No fue buena idea hacer un muñeco después de la nevada y la tormenta familiar del día anterior, en plena comida de Navidad. Pero era una forma de reconciliarse entre hermanos. Además , todo el mundo sabe que estas fechas propician los conflictos de familia. Lo que no esperaba, sin embargo, era que, aprovechando que amontonaba nieve para el cuerpo, mi hermano, rencoroso, me estampara la pala en los morros. Y menos que la herramienta le sirviera para cavar mi propia tumba, en mi jardín, bajo las fabáceas, aún vivo.


d.


d.