deomises@gmail.com [skype i correu]
deomises@hotmail.com [correu]
Lluís Servé Galan [facebook]
@
deomises [twitter]

17/1/15

Benevolència [Minicrida #027 - Atrapat!]


Si ho sé, això em passa per ruc. Tantes bromes i tantes frases tòpiques i, al final, de cap a l'atzucac. Que si sóc un bon jan, que si em deixo entabanar a la mínima, que si els amics s'ajuden entre ells... Ja ho veig. Sol, completament sol davant del perill. I com és que tot el món somriu si no hi ha motius? Se'n fumen de mi o què? Ho reconec, culpa meva per no saber dir que no... I ara el seu pare i ella que s'apropen, també somrients! I jo que suo i no sé com escapolir-me ja, desemparat i palplantat enmig de l'altar. Em sento atrapat!

1 comentari:

deomises ha dit...

Benevolencia


Si lo sé, esto me pasa por burro. Tantas bromas y tantas frases tópicas y, al final, de cabeza al callejón sin salida. Que si soy un buen chico, que si me dejo engatusar a la mínima, que si los amigos se ayudan entre ellos... Ya lo veo. Solo, completamente solo ante el peligro. Y ¿cómo es que todo el mundo sonríe si no hay motivos? ¿Se cachondean de mí o qué? Lo reconozco, es mi culpa por no saber decir que no... Y ahora su padre y ella que se acercan, ¡también sonrientes! Y yo que sudo y no sé cómo fugarme ya, desamparado y plantado en medio del altar. Me siento atrapado!


d.